Kleedkamer4-Podcast (deel 2): Op zoek naar de Nederlandse Joe Rogan

In deel 2 van de Kleedkamer4-podcast komt er een beetje meer structuur in de gesprekken over hoe je als freelancer, ZZP’r of ondernemer publiek kan opbouwen en jouw onderneming dus bestaansrecht heeft. We praten bijvoorbeeld over de beste tussenzinnen op Mediacourant (en waarom het goed werkt als je iets van jezelf inbrengt in de content die je maakt) en over wie de ideale Nederlandse Joe Rogan is.

De centrale vraag van de podcast is hoe je er als maker voor zorgt dat je een fanschare opbouwt. Waardoor gaan mensen jou volgen, je spullen beluisteren, lezen en kijken? Waarom zouden mensen zelfs zo’n fan worden van jouw materiaal dat ze iets van je kopen? Wie daar een antwoord op hebben? Artiesten natuurlijk.  Jerom legt bijvoorbeeld uit wat ‘Bruce’ voor hem betekent. Oh ja, en we hebben het over het nieuwe ‘contentdingetje’ van KPN dat comedians met elkaar laat zoomen (gewoon omdat het kan). ,,Het is niet goed genoeg, ik zou het gewoon niet doen. Jeuk all over.’’ Oh ja nog een keer: we stoppen vrij abrupt dus genoeg te verbeteren voor aflevering 3 die weer een beetje strakker is.  Nu ook op Spotify trouwens

Kleedkamer 4 · Aflevering 2: Op zoek naar de Nederlandse Joe Rogan